به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان مازندران، مهران حسنی با اشاره به فعالیت 20 اکیپ نظارتی در سراسر استان افزود:این نظارت ها براساس تصمیم گرفته شده در ستاد اجرایی خدمات سفر برای نظارت بر نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بین راهی تمامی تاسیسات گردشگری اعم از دولتی و خصوصی صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.
وی از نظارت بر تاسیسات گردشگری به عنوان یکی از مهمترین وظایف سازمان در بخش گردشگری اشاره کرد و گفت:تاثیرگذارترین اقدام در زمینه گردشگری نظارت بر نحوه ارایه خدمتات از لحاظ کمی و کیفی به گردشگران است.
وی بر استانداردسازی تاسیسات گردشگری تاکید کرد و خاطر نشان ساخت:ارتقای سطح خدمات به منظور رفاه حال هرچه بیشتر گردشگر در مقصد سفر خواهد بود در حال حاضر نیز با توجه به آسیب شناسی صورت گرفته استاندارد سازی تاسیسات اقامتی و پذیرایی با برنامه ریزی خاصی منطبق با ظوابط و شرایط موجود در نظر گرفته شده است.
معاون گردشگری مازندران یادآور شد:سرویس دهی مطلوب و خدمات دهی ارزشمند درتاسیسات گردشگری حائزاهمیت است و زمانی یک مشتری از اقامت در تاسیسات گردشگری احساس رضایت دارد که خدمات دهی این اماکن مناسب باشد.
وی با بیان اینکه موضوع استاندارد در محیط های عادی و عمومی روز به روز افزایش می یابد نحوه اجرای استانداردسازی اماکن اقامتی و پذیرایی در مناطق مختلف براساس مختصات هر منطقه ویژگی های خاص خود را دارد عنوان کرد استاندارد سازی اماکن اقامتی توسط گردشگران ارزیابی و با دیگر مناطق مقایسه می شود، به همین منظور متولیان امور در تاسیسات اقامتی استان لازم است این موضوع را محور برنامه های خود قرار دهند.
حسنی اظهار داشت:با توجه به نزدیک شدن نوروز آتی،باید دستگاههای متولی با مدیریت یکپارچه و سیاست گذاری مطلوب در این راستا گام بردارند تا علاوه بر رضایتمندی شاهد افزایش بیش از پیش حضور گردشگران در استان باشیم.
.
انتهای پیام/